Objev v sobě tuto božskou energii

neděle 13. března 2016

Jak jsem psala kamarádce aneb Jak přestat chtít

Když to na mě padlo


z osobní korespondence....
....dneska už jsem vnímala takové napětí uvnitř sebe, že jsem chtěla jít něco rozbít, aby se ta energie dostala ven...no ale nic, tak se pěkně usadila ve mne...jsem poslední dobou nervózní, rozhodí mě maličkosti....nechtěla jsem taková být... všechno je tady tak negativní a mě to strhává sebou..nejsem schopna tvořit...Mám pocit že musím jít dal, že chci jít, ale vždycky mě zase něco zdrží.. Ta cesta je taková nelehká a ona by měla být lehká.. 

odpověď...

...cesta se může tvářit, že není jednoduchá, ale je to úhel pohledu! Takže stačí mít nadhled, ať to vidíš jinak...zkus ten obraz pootočit! Zkus v sobě najít aspoň jiskřičku toho hřejivého pocitu uvnitř! A nepotlačuj emoce! Ty se opravdu usazujou a ty to víš!!! Tak je nech proudit ven! Pokud máš vztek? Roztrhej noviny...časopis...zařvi do polštáře...nebo zapni vysavač a křič tak dlouho, dokud tě to nepřejde... způsobů je tolik :). Toužíš po kontaktu...po dotyku...dotkni se jako první :). Toužíš po úsměvu? Usměj se jako prvni :) .Celý tenhle návod znáš! Tak se nech vézt a nenech se ovlivnit...

a vesmír se pohnul...   

Toť vše, to stačí na to, aby se vše začalo hýbat tak nějak snadněji.
Žádná žena by neměla zapomínat, že je ženou. Je krásné být ženou, a to jsem to ještě pořádně neobjevila! Je to krásný svět, doufám, že naše kroky budou lehké a jemné.


Další inspirace z blogu

https://konceptmatky.wordpress.com/

S laskavým ne/svolením (Joannko moc jsem na tebe myslela, tak třeba něco doletělo ;)) autorky blogu, vkládám jeden z jejích příspěvků k Mezinárodnímu dni žen...protože já jsem to nestihla...a protože to, co píše je pravda a je pěkné si o takových věcech číst co nejvíce..

Pro všechny ženy

♥ Starejte se o sve zdravi i telo.
♥ Starejte se i samy o sebe a rozvijejte sve schopnosti a dovednosti.
♥ Vse co delate, delejte s laskou a delejte alespon jednou tydne neco co mate opravdu rady.
♥ Budte milujici partnerkou a oporou svemu muzi.
♥ Budte milujici matkou s hrejivou a laskyplnou naruci.
♥ Pamatujte, ze mate dar privest na svet novy zivot, proto myslim ze muzete porodit i nove a zdrave myslenky.
♥ Naslouchejte svoji intuici.
♥ Stante se inspiraci svetu.
♥ Budte krasnymi a lehkymi bytostmy, ktere jsou silnejsi, nez si samy mysli.
♥ Pamatujte, ze zena nepotrebuje nikoho ovladat, aby mohla neco zmenit.
♥ Budte zenami!
V jednom lonskem starsim prispevku Od plevele k tomu jak zeny muzou zmenit svet jsem zminovala clanek z internetu, ktery me oslovil a nutil k zamysleni… Kam se ztratilo to opravdove zenstvi? Dnes k mezinarodnimu dni zen me jeste napodlo zminit… Proc se zeny snazi neustale vyrovnat muzum?


 
Joannko děkuji!! love... 

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jak malo staci k pohnuti vesmirem, ze? :) To je proste nadhera jak to na tom svete vse funguje. Jak mohou zeny zmenit svet zeny? Staci jim ukazat smer, ale uz je na nich samotnych, aby se po ceste samy vydaly :)