Objev v sobě tuto božskou energii

sobota 20. února 2016

Děkuji!

Výsledek obrázku pro srdce Cítím, že chci poděkovat všem, kteří čtou tyto články. Všem, kteří navštěvují tyto stránky. 
Dnes jsem se dívala na statistiky stránek a překvapilo mne, jak rychle vzrůstá návštěvnost jednotlivých článků. Věřím, že je pak šance, že někomu přinesou inspiraci a chuť zasít nové myšlenky. 

Na začátku

Když jsem začínala psát tento blog, nevěděla jsem, co z toho vznikne, Vlastně to nevím ani teď. Ale víte co? Baví mě to. Sama tak nalézám cestu k sobě i k ostatním.

Nebát se udělat životní změnu...


A tam byl zárodek vzniku tohohle imaginárního místa. A protože mě to baví a má to výsledky a smysl, chtěla jsem to sdílet. Chci, aby se sdíleli pozitivní zprávy a příběhy. Společnost by měla přestat být fascinována tragédiemi, protože je tak vytváří. Zatímco ti, co očekávají a sdílejí s druhými dobré zprávy a štěstí, tvoří harmonii v tomto světě. 

Výsledek obrázku pro harmonie a štěstí

Víte, do každého článku by měl autor vložit kus sebe. Kus svého srdce. Protože tam vkládá myšlenku. A některé myšlenky jsou velmi osobité. Proto je nesmírná radost vidět, že si váš článek čte ne jeden nebo dva lidé, ale deset, dvacet, třicet lidí a čísla jdou nahoru! 

Výsledek obrázku pro inspirace na psaní

Děkuji Děkuji Děkuji!


Chci pokračovat dál, protože mě to baví a posouvá mě to blíž k Ženě uvnitř mě.
A nezáleží na tom, kolik čtenářů bude číst ten a ten článek. Protože na čem opravdu záleží je počet čtenářů, kteří to uchopí srdcem a inspiruje je to k jejich vlastní cestě.
Děkuji proto všem, kteří tak vyjádřili pomocí komentáře, kontaktního formuláře nebo osobního vzkazu. Všechny vaše zprávy jsou moc povzbuzující a inspirativní:) 

Výsledek obrázku pro inspirace na psaní

Důležité je uvědomit si vděčnost


Díky za Vaši přízeň

#HaveAWONDERFULandDREAMYday:)ByeMisha

Výsledek obrázku pro pusa


 

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...

Pěkné, ať se ti daří Míšo. :)