Objev v sobě tuto božskou energii

čtvrtek 2. června 2016

Proč Nechtít?!

Tady je myšlenka...

...návod na to, jak nechtít, to nejde, každý něco chce, minimálně plný žaludek..taky dům, zahradu, moře, já to chci, nejde nechtít..

....za chvíli....

...je tu jedna možnost snad...jak nechtít...
...soustředit se na přítomnost, protože pokud jsem soustředěná na přítomnost, na to, co se děje každou sekundu, pak nezbývá kapacita na to, abych přemýšlela o nějakých touhách, většinou být jinde, než jsem teď. Protože jsem plně naplněna tím, co se děje. Každou sekundu. 

...ale takové fantazírování mě pak vede k různým příjemným činnostem...když se vzdám fantazírování, pravděpodobně odejdou i všechny ty činnosti, to se budu muset vzdát spousty věcí, různých návyků a závislostí, se kterými jsem se ztotožnila, které mám ráda, při kterých třeba ráda odpočívám nebo potkávám lidi, nakupuji...

...ano, ale pak se mysl zklidní, srdce otevře a přání se začnou plnit...stojí ti to za to? Všechna přání, na celý tvůj život.

To zní trochu moc pohádkově. 

...ano, je nutné mít otevřené srdce, myslím, že lidé často nevnímají, co to znamená. Tedy je nutné věnovat svou energii na podporu ostatních, aby i oni byli vedeni k světlu a lásce. Služba druhému a pokora, vidět lásku ve všem...Inu, ani taková práce na závislostech není moc snadná. Budeš mnohokrát pokoušena  vzdát to. Ale pokud vytrváš, nalezneš nevyčerpatelné jezero lásky, štěstí, zdraví, bohatství.  
Takže to určitě stojí za to!

Žádné komentáře: